FISTIK MİDYE

fistik-midyeMidye denince aklına kimin midye dolma gelmez ki.. Şöyle bol limonlu ama mutlaka sahil kenarında. Balık avlamak için de midye kullanılıyor tabi ki. Fıstık midyeyi duydunuz mu hiç. hani rengi bildiğimiz midyeye göre çok daha açık minik midyeler. işte bu fıstık midyeler artık balık avı için canlı yem olarak kullanılıyor.

Tercih sıralamalarında oldukça iddialı bir şekilde üst sıralara doğru ilerleyen fıstık midye 130-140 adetli kutularda satılıyor.

Fıstık midye aldıktan sonra hemen kullanmayacaksanız. daha önce ki yazımda yem saklama yöntemlerinden bahsetmiştim birini tercih edip kullanabilirsiniz.

Fıstık midye ile  Cipura , Levrek, Mırmır, Karakulak gibi balıkları yakalaya bilirsiniz bu balıkların en sevdiği yemlerdendir.

Nereden mi biliyorum.. Bu araştırmaları yaparken bir sitenin içinde bölgesel olarak balık yemi satan yemcilerin bilgilerini paylaşan bir blog okudum.. Hatta bir tanesini de aradım. Beni fıstık midye ile onlar tanıştırdı.

İlk fırsatta sizde bakabilirsiniz. işte ulaşabileceğiniz bağlantı :

https://www.tekneveyat.com/blogdetay/Mersin’de-Balik-Avi-Yemi-Satan-Yerler/48/

 

Yorum bırakın