EKMEKTEN YEM OLUR MU ?

ekmekten-yem-olur-muBu blog için araştırmalar yaparken bir çok yem çeşidi ile karşılatığım ve bunu bloğumda paylaştığım doğrudur.

İsminden dolayı sanırım en çok ilgi mi çeken boru kurduydu.. Ama daha sonra neler nelerle tanıştım.

Anladım ki balık tutmak için yem çok önemli evet ama bu biraz şansla da alakalı.. tabi ki ilk yazdıklarımın arkasındayım.. Doğru yem iyi balık tutturur. Peki ya ekmek.. Evet bildiğinizi ekmeğin içiyle de balık tutabileceğinizi söylesem.. 

Belki bazılarınız “sen bunu ilk defa mı duydun” dedi bile okurken.. Evet ben ilk defa duydum..

Tabi ki biz de çocukken bulabildiğimiz her su birikitisinde ucu yamultularak misineye takılmış iğneye ekmek takarak balık tuttuk ama tekneyle balık avına çıkan balıkçıların da yem tercihleri arasında ekmek var..

ekmekle bir çok balık yakalaya bileceğimizi öğrendim. bunların başında kefal geliyor.. ama  yine karagöz ve sokkan lappa da ekmekle avlayabileceğiniz balıklardan.

Ekmekle balık avlamak için oltanın ucunda ki iğneye ekmeği sarmalıyız. ama iç tarafını dışa getirerek. merak etmeyin iç tarafının yumuşaklığı iyice sıkınca ekmeğin balığa ulaşmadan düşmesini engelleyecek..

Ekmeğiniz taze olsun ki yumuşak tarafı elastikiyetini kaybetmemiş olsun.. Böylelikle iğnenin ucuna sarılı ekmeğin balığa ulaşmadan önce düşmesi stresinden de uzaklaşmış olursunuz.

 

Yorum bırakın